Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Tα πιο κουφά ανέκδοτα ever :D

*Γιαγιά σε ζαχαροπλαστείο:
-Ωραία γλυκά, πως λέγονται;
-Κοκάκια
-Ααα, έτσι λένε και τον εγγονό μου...



Ο σύζυγος αράζει στη βεράντα μαζί με τη γυναίκα του πίνοντας μπύρα.
Αφού έχει πιει αρκετές, σπάει την ησυχία λέγοντας:
- Σ'αγαπώ.
Τον κοιτάει η γυναίκα του:
- Τώρα μιλάς εσύ ή η μπίρα;
- Εγώ μιλάω... Στη μπίρα...

Είναι ένας βλάκας και λέει στο φίλο του: 
-Ρε συ, έρχονται απόκριες και δεν ξέρω τι να ντυθώ!
-Χμμμ, βάλε ένα πανί στο κεφάλι και είσαι έτοιμος!
-Και τι θα χω ντυθεί;
-Πανίβλακας!!



 Πάει ένας Κινέζος σε ένα περίπτερο στην Ομόνοια:
-Γιαν τσι γιον Coca-cola!
Και ο περιπτεράς του απαντάει:
- Μια παγωμένη τί;;;

Λέει ένας κουφός σε μια ξανθιά θέλοντας να το παίξει μάγκας "Πόσο κάνει 1+2;". Απαντάει η ξανθιά "4"! Και ο κουφός "ΝΑ ΤΑ ΦΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑΙ ΚΡΥΑ!!!"

Πάνε σε ένα μπαρ ο Γιωρίκας, ο Κωστίκας, ο Τοτός, η μικρή Αννούλα, ένας Ελληνας, ένας Τούρκος, μια ξανθιά και ένας Πόντιος και ο μπάρμαν λέει: ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ;;;

 Πιάνει μια μύγα κουβέντα με έναν σκύλο.
- Τί ράτσα είσαι εσύ;
- Λυκόσκυλο.
- Τί είναι αυτό;
- Η μάνα μου ήταν λύκαινα και ο πατέρας μου σκύλος. Εσύ τί ράτσα είσαι;
- Αλογόμυγα.
- Ρε, κόψε τις μαλακίες!

Λέει η μαμά στον Τοτό:
-Τοτό, θα σου κόψω τα μαλλιά σου ΣΥΡΙΖΑ αν ξανακάνεις βλακείες στο σχολείο!
- Μαμά, μήπως μπορείς να μου τα κόψεις και ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ;

Τί λέει το μηδέν στο έξι ;;
Καλέ σου πετάει μια τρίχα ...

Τί είναι ένας σκελετός πίσω από ένα δέντρο ;;
Μια ξανθιά που ξεχάστηκε στο κρυφτό...

 Kaλά ρε παιδιά γιατί δεν προειδοποιείται
να σκεπαστούμε πρώτα??






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου